Pogosta vprašanja
-
Splošno
- Kako vam lahko zastavim dodatna vprašanja?
-
Obiščete nas lahko v trgovinici Bambini v nakupovalnem centru Supernova Rudnik v Ljubljani (1. nadstropje), v nakupovalnem centru Citypark Ljubljana (pritličje), v nakupovalnem centru Supernova Kamnik in v nakupovalnem centru Europark Maribor (1. nadstropje). Odpiralni čas: ponedeljek-petek: 9:00–21:00 (Supernova Kamnik 8:00-20:00), sobota: 8:00-21:00.
- Ali lahko izdelke iz spletne trgovine kupim tudi v trgovinicah Bambini?
Da, v kolikor so v posamezni trgovinici na zalogi. Posebne ponudbe, ki so veljavne v spletni trgovini niso nujno veljavne tudi v trgovinicah Bambini in obratno.
-
Moje naročilo
- Kako lahko najdem več informacij o izdelku, ki me zanima?
S klikom na izdelek boste odprli izdelčno stran, kjer boste našli podroben opis izdelka, galerijo slik in navedbo materialov. Na desni strani se vam bodo prikazali tudi drugi zanimivi izdelki.
- Kako vem ali je določen izdelek na zalogi?
S klikom na izdelek boste odprli izdelčno stran, kjer boste desno ob sliki našli kvadratke, v katerih so navedene velikosti. V kolikor je kvadratek sivo obarvan in so velikosti v njem prečrtane pomeni, da izdelka v tej velikosti trenutno ni na voljo. Če nam želite postaviti vprašanje, ali bo in kdaj bo določen izdelek v določeni velikosti spet na voljo nas lahko kontaktirate po elektronski pošti na naslov .
- Kako vem v katerih barvah je dobavljiv posamezen izdelek?
V kolikor je posamezen izdelek dobavljiv v več barvah lahko vse barve vidite že na prvi pogled v prikazu vseh izdelkov. Lahko pa kliknete na željen izdelek, kjer boste desno ob sliki našli barvaste kvadratke, ki ponazarjajo barvne različice posameznega izdelka. S klikom na željeni barvasti kvadratek se vam bo prikazala tudi slika barvne različice ter velikosti, ki so na voljo.
- Kako vem, ali je bilo moje naročilo sprejeto?
Po oddanem naročilu boste po elektronski pošti prejeli povzetek naročenih izdelkov.
- Ali je določen minimalni znesek nakupa?
Minimalni znesek nakupa ni določen.
- Lahko popravim ali storniram svoje naročilo?
Dokler naročilo ni odposlano nas o spremembi ali stornaciji vašega naročila lahko preprosto obvestite po elektronski pošti na naslov .
- Kako lahko plačam svoje naročilo?
Izbirate lahko med tremi načini plačila:
- z gotovino ob prevzemu blaga,
- z nakazilom na račun upravitelja spletne trgovine (po ponudbi/predračunu),
- s kreditno kartico (Mastercard, Visa, Diners),
- s Flik-om - preprost in hiter način plačila s potrditvijo v vaši mobilni aplikaciji - Kako poteka nakup, če se odločim za plačilo po predračunu?
Po elektronski pošti boste prejeli predračun. Znesek predračuna je treba poravnati v 3 delovnih dneh od prejema predračuna, v nasprotnem primeru se naročilo stornira.
- Kako poteka nakup, če se odločim za plačilo po povzetju?
Če se odločite za plačilo po povzetju, plačate znesek naročila dostavni službi. Plačilo po povzetju je za vas brezplačno. Plačate le stroške dostave, če je znesek naročila manjši od 30 €. Pošta Slovenije vam pri plačilu pošiljke po povzetju zaračuna provizijo za odkupnino v višini 1,05% vrednosti odkupnine oz. najmanj 1,08 €. Ta strošek ni zajet v izračunano poštnino.
- Kako poteka nakup, če se odločim za plačilo s plačilno kartico?
Na blagajni izberete plačilno kartico, vpišete številko svoje kartice, datum poteka veljavnosti in varnostno kodo. Plačilo s plačilnimi karticami je 100% varno, saj se podatki o vaši kartici pošljejo neposredno ponudniku kartice prek varne povezave.
- Ali lahko zamenjam ali vrnem prejeti artikel?
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov imate pravico, da v 45 dneh vrnete kupljeni izdelek. O nameravanem vračilu nas pisno obvestite najkasneje v 14 dneh od prejetja izdelka in sicer preko kontaktnega obrazca oz. elektronske pošte na naslov , blago pa vrnite v nadaljnjih 30 dneh. Blago morate vrniti v ustrezni embalaži, z originalno etiketo, nepoškodovano, tekstilni izdelki ne smejo biti oprani (vonj po pralnem sredstvu ali mehčalcu) in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno priložite tudi originalni račun in izpolnjen Obrazec za vračilo izdelka, kateri je bil tudi v fizični obliki priložen paketu skupaj z računom. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Bambini d.o.o., Supernova Rudnik, Jurčkova cesta 223, 1000 Ljubljana. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe. V spletni trgovini pa omogočamo tudi zamenjavo izdelka. V primeru menjave stroške ponovne poštnine krije prodajalec, v kolikor je bil znesek prvotnega naročila vsaj 40€, v nasprotnem primeru pa stroške poštnine krije kupec. - V paketu manjka en ali več artiklov?
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali). Poštne uslužbence opozorite, da je treba izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišete. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
- Kaj narediti, če sem prejel napačen ali poškodovan artikel?
Če ste prejeli napačen ali poškodovan izdelek nas o tem nemudoma obvestite po elektronski pošti na naslov . Ponudili vam bomo možnost vračila kupnine (vključno z morebiti plačano poštnino) oz. zamenjavo izdelka (brez dodatnih stroškov poštnine).
- Kako lahko najdem več informacij o izdelku, ki me zanima?
-
Informacije o dostavi
- Kolikšen je čas dostave?
Vaše naročilo bo z naše strani predano v dostavo Pošti Slovenije najkasneje v 3 delovnih dneh po prejetju plačila.
- Kakšni so stroški dostave?
Dostava je za vsa naročila nad 30,00 € brezplačna, stroški dostave pri naročilih manjših od 30,00 € pa znašajo 3,00 € in so enotni za celo Slovenijo. Pošta Slovenije vam pri plačilu pošiljke po povzetju zaračuna provizijo za odkupnino v višini 1,05% vrednosti odkupnine oz. najmanj 1,08 €. Ta strošek ni zajet v izračunano poštnino.
- Kaj narediti v primeru, če me ob času dostave ne bo doma?
V primeru, da vas ob času dostave ni na navedenem naslovu, vam bo dostavljavec pustil obvestilo, paket pa lahko najkasneje v 15 dneh prevzamete na najbližji pošti.
- Kaj se zgodi, če naročila ne prevzamem v 15 dneh po obvestilu dostavljalca?
Če naročila ne prevzamete v roku, ki vam ga določi dostavna služba, bo pošiljka vrnjena pošiljatelju.
- Ali lahko izdelke naročim preko spletne trgovine bambini.si in jih osebno prevzamem v eni izmed vaših trgovinic?
Izdelke, naročene v spletni trgovini www.bambini.si, lahko prevzamete tudi osebno v eni izmed naših trgovinic. V tem primeru na blagajni ob izbiri načina dostave izberite opcijo osebnega prevzema. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte. Osebni prevzem je mogoč le za že izvedena plačila prek spletne trgovine oz. s plačilom ob prevzemu blaga na licu mesta.
- Lahko dostavite na naslov, ki je drugačen od naslova plačnika?
Lahko. Na blagajni vpišite naslov prejemnika, ki je drugačen od naslova plačnika.
- Kolikšen je čas dostave?